Reklamation

 

Reklamationsret:

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd, ringe vedligeholdelse eller slidtage. Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Sådan gør du:

Inden du sender varen retur er det vigtigt, at du først kontakter vores kundeservice på info@jensen-outdoor.dk, der vil tage stilling til, om varen skal sendes retur. Såfremt vi skal betale rimelige fragtomkostninger, vil du modtage en returlabel.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en email når vi har modtaget varen (husk at oplyse din email adresse). I emailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.

 

For reklamation af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse:

Adressen er:
Jensen Outdoor

Jægersprisvej 5

7441 Bording 

 

Returnerer du varen, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returlabel.

 

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage (det er dit ansvar at den er pakket forsvarligt ind).

 

Hent reklamationsseddel her (PDF)